„Lepsza przyszłość – wyrównywanie szans w edukacji” Uwaga Koordynatorzy!
Wymagane dokumenty co miesiąc (do 15 każdego miesiąca)
- sprawozdanie według podanego wcześniej wzoru( uwzględniamy stan na koniec poprzedniego miesiąca- realizacja zajęć, ilość wydanych posiłków itd.);
- dane do załącznika nr 2;
- harmonogram zajęć i posiłków( jeśli nie oddaliśmy wcześniej lub się zmienił).
Prosimy także o zdjęcia z realizacji projektu oraz ciekawe teksty, artykuły. Informacje dla Państwa będą zamieszczane na stronie UM i na stronie www.omegakikol.pl.
Przypominamy, iż
- 1. Wszystkie dokumenty muszą być właściwe oznaczone.
- 2. Oprócz dziennika uczniowie podpisują listę obecności.
- 3. Na spotkaniach z rodzicami czy koordynatora z nauczycielami należy podpisać listę obecności.
- 4. Wszystkie osoby otrzymujące materiały muszą to potwierdzić na odpowiedniej liście( także nauczyciele , jeśli otrzymają jakieś materiały).Lista podobna do listy obecności.
- 5. Na stronie internetowej szkoły należy zamieścić informację o projekcie( w ramach promocji).
- 6. Nauczyciele muszą przeprowadzić na początku i na końcu zajęć testy. Będą one załączone do dokumentacji razem z analizą.